PDA

Pogledati punu verziju : Koje skije rentirati i gde?



keza
16.01.2013, 04:11
Potrebna mi je pomoć pri izboru koje skije da rentiram.
Pri tome mislim i na tip/dužinu skija i na marku.
Skijaš sam početnik, bio sam 2 sezone do sada na skijanju u Bugarskoj, na Kopaoniku sam bio na vikendu prošle godine i spuštao sam se niz crevene staze.
Do sada sam iznajmljivao Elan rent 163 cm, i Volkl Rent 163 cm.
Visok sam 188 cm, težina 90 kg.
Ove godine idem u Borovec, i planiram spuštanje (1. put) niz Jastrebce.

Znači, želim da napredujem, e sad, da li da uzmem duže skije (170 cm?).
Koje ostale dimenzije, koju marku?
Da li je pametno u Borovecu iznajmljivati skije, ili je ipak bolje kod nas (u Novom Sadu)?

Hvala :ski:

keza
16.01.2013, 14:27
Izgleda da sam promasio temu, cim niko ne odgovara.

Ili je pitanje suvise konfuzno. :)

andrijapajic
16.01.2013, 20:14
Sto se tice rentiranja, prosecne rental skije su takve kakve su, uglavnom mekse i ok za rekreativce. Duzina od oko 160 mi deluje ok za tebe. Duze skije bolje drze u pravcu, kracim ase lakse upravlje (zaokrece). Takodje, tvrdje skije bolje drze na tvrdoj stazi, ali ti i za voznju opet treba vise tehnike za upravljanje. Ako ti je ova duzina bila dobra do sada, nemoj da menjas, ili menjaj, ali prosto pozajmi od nekoga na kratko, zameni se za jednu voznju, da vidis razliku cisto. Pa tako probaj i neku tvrdju skiju, siru... vidi sta se tebi dopada, sta ti lezi, da dalje znas sta da rentiras.

CrazyKong
17.01.2013, 04:50
Sto rece andrija 90% skija iz rente su mekse skije s koje prastaju gresku ali ne drze na tvrđoj stazi i ne trpe vecu brzinu.
Ako si savlado paraleni zavoj i ako si "napredniji" pocetnik mozda bi mogao da uzmes neke skije iz srednje klase, tj. malo tvrđe.
Najbolje da tražiš takvu skiju u renti...a koji model konkretno je verovatno najmanje bitno.
Ako uzimaš skiju na skijalištu i ako je moguće, najbolje je dogovoriti sa rentom da možeš da menjaš skije...pa tako probaš par modela i nađeš odgovarajuću.

keza